17. ledna 2017

Nevyhovuju systému a Jak jsem (ne)šla se S. na kafe

Tento článek vysvětluje vykopnutí z AK. Pár slov o přestěhování si můžete přečíst zde. 


Článek nemohl zůstat na mém původním blogu, jelikož mi ho kvůli obsahu článku pozastavili. Určeno lidem, kteří se vyznají v atmosféře blog.cz.



Blogový skandál roku 2017 na sebe nedal dlouho čekat. Včera jste správně pochopili, že jsem byla odejita z autorského klubu. Přemýšlela jsem, jak velká budu potvora. Pak mi došlo, že se trošku shazuju už tím, že vůbec píšu tyto řádky, a tak jsem si řekla, že si to pořádně užiju a krotit se moc nebudu. Vytáhnu i jednu věc, o které jsem se tady nikdy nezmínila a která s autorským klubem nemá moc co do činění: Jak jsem (ne)šla se Standou na kafe.


V neděli jsem zjistila, že se můj článek neobjevil na titulce.
Utíkala jsem se mrknout na seznam členů AK. Nenašla jsem se.
Napsala jsem e-mail plný otázek a přemýšlela jsem, co budu dělat dál.


Od S. jsem se dozvěděla, že jsem v AK byla příliš dlouho a brala ho jako samozřejmost. Dále tam stálo, že mi články vychází často a že ty články vlastně ani nejsou zajímavé. 


Ve včerejší ,,bleskajdě" jsem položila otázku, zda považujete S. za člověka minimálně dvou tváří. Osobně ho tak vnímám už dlouhou dobu, zprávou mě v tom úplně utvrdil. Vždyť už to, že mi ve zprávě vykal a mluvil ke mně jako k někomu cizímu, je divné, vzhledem k tomu, že si devět let bez ostychu tykáme. K dvojí osobnosti se vrátíme ještě později.


Jsem v AK příliš dlouho - nevěděla jsem, že je na to nějaký limit.

Brala jsem členství jako samozřejmost. Jak se to projevuje? Něco podobného jsem říkala dávnému bývalému, když se o mne vůbec nezajímal, neodpovídal mi na zprávy, hrál od rána do večera minecraft, místo aby se se mnou alespoň na chvilku sešel, a neměl problém na mne zakřičet. Prostě se choval tak, že bylo mnohem rozumější se ho zbavit. Vyhodit ho z klubu VZTAH. Aplikováno na AK - asi bych musela začít kopírovat, pořádat SONB, psát pOcHybňOučQé dENíšQy a přitom spoléhat na to, že když jednou v AK jsem, nezmění se to, přestože porušuju podmínky.

Jinak nevím, proč by se nějaké členství nemohlo brát jako jistota. Třeba členství v rodině - musela bych udělat asi něco hodně zlého, aby se na mě vykašlala. Podobně by to vypadalo v partě kamarádů. Více méně i škola je taková jistota - jednou mě vzali, tak mě pěkně mají a budu tam, dokud ji nedokončím, pokud ovšem neporuším podmínky, což by v tomto případě znamenalo kazit všechny zkoušky. Pravda, zde není členství tak pevné, ale přesto mě nevyhodí jen tak, z nějakého nepředvidatelného rozmaru.

Články publikuju příliš často - jednou až dvakrát týdně je hodně? Nehledě na to, že poslední půlrok je článků lehce méně. Naopak když jsem v klubu začínala, bylo jich mnohem víc.

Články nejsou zajímavé - aha! To se na to podívejme...

V roce 2015 jsem měla sedmkrát článek na titulce. Objevila jsem se také jako blog dne. Začátkem roku 2016 se na titulce objevily další dva články, jiné dva byly pro změnu překopírovány na fanda.cz. Svého času byl můj blog na Srdci v oblíbených stránkách. S. mi tady zanechal nějaké komentáře.

Z oblíbených stránek na Srdci jsem zmizela, ke vzteku a zesměšnění pak byla pod jménem Kája v oblíbených jiná blogerka, která má blog plný ,,outfitů". Vlastně mě to dost uráželo.

Na titulce jsem se přestala objevovat.

A najednou jsem zmizela z AK.


Zajímavý vývoj, že? A teď mi řekněte, vážně ten S. není dvojí? Přece se můj blog za dva roky tolik nezměnil. Skoro si až myslím, že S., jak ho známe, je fiktivní osoba, za kterou stojí minimálně dva autoři, neschopni domluvit se, jaký jejich S. vlastně bude.

Dřív jsem bývala propagována. Teď se o mne mlčí, už mě nikdo nevytahuje. Zřejmě jsem nepohodlná zdejšímu režimu.
Možná že časem vymažou na Srdci rozhovor se mnou, zničí všechny moje komentáře, zruší můj blog. Nebudu tady, žádnou zmínku o mne nikde nenajdete, budete se muset tvářit, že jsem nikdy neexistovala. Nedivila bych se, kdyby mě jednoho dne vaporizovali. (Doufám, že se to nestane. Nerada bych přišla o své nezajimavé články.)


Co by si ten S., který neměl předloni za úkol výběr článků na titulku, představoval jako zajímavé?
Jednou mi sdělil, že kdybych se snažila, mohla bych mít stovky, možná i tisíce návštěvníků denně! Jak taková snaha vypadá, neprozradil.

Asi tu chybí kozy, soudě podle některých členů AK.

Máš je mít, S.


Fotka je pár let stará. Reagovala na Kauzu Lotty Biondi. Kdo ji pamatuje? :)


Slibovala jsem příběh o tom, jak jsem (ne)šla se S. na kafe.

Stalo se to v říjnu.

Jela jsem do Prahy a měla jsem tam jeden volný den. ,,Hmm, vytáhnu někoho na kafe!" Nikdo z mých Pražáků nemohl, a tak jsem (více méně ze srandy) napsala do komentářů na Srdci: ,,S., pojď v pátek na kafe!" Netrvalo dlouho a přišla mi zpráva ze SOUKROMÉ e-mailové adresy S. V několika zprávách jsme se domluvili na čase a místě. Působilo to přátelsky. Mimo jiné jsem se dozvěděla, že setkávání s blogerkami je pro Standu vlastně taková rutina. Těšila jsem se, že budu mít program.

Pak to padlo. Z ničeho nic si to prostě rozmyslel.

Později mi přišel e-mail s předmětem Vysvětlení. Ten už přišel ze známé adresy blog@blog.cz. Stál v něm úplný opak toho, co v e-mailech předchozích: Nikdy se s žádnou blogerkou nesetkal, připadá mu lepší zůstat v anonymitě. Jo a vlastně ani nepije kafe.


Taky v tom vidíte dvě různé osoby?



Otázkou je, co dál.

Můžu zůstat na blog.cz a mlčet.
Můžu zůstat na blog.cz, založit sto padesátou alternativu Autorského klubu, proměnit se v revolucionářku a S. vytřít zrak.
Nebo můžu přejít na blogger.com. Tady mě nic nedrží.

Napadá mě i třetí možnost související s tím, že se budu stěhovat do Prahy... Nemáte nějaké osvědčené tipy, jak někoho sešoupnout z pracovního místa a dosadit tam sebe?


To by bylo ode mne vše.

Vlastně pardon, ještě dlužím slibované diplomy za bleskovku.







Za bleskovku jsem byla nahlášena, že prý zneužívám TT. Jakto? Vždyť jsem přece napsala, že je pro mé fanatické čtenáře! No, každopádně se divím, že se s tím vůbec někdo štval a ještě víc se divím, že byl report tak rychle přijat. Tak pět let zpátky jsem měla éru nahlašování různých blogů a většinou to bylo k ničemu. I odpověď, že report shledávají zbytečným, na sebe obvykle nechávala dlouho čekat. No co už. Ani bych se nedivila, kdyby ten report odeslal S.



Kája

70 komentářů:

  1. V noci, když jsem ti bleskovku komentovala, tak ještě fungoval seznam členů AK, teď už je nedostupný...
    Ten člověk působí regulérně jako blázen. Jednou je sladký jako med, podruhé mu něco v hlavě přeskočí a působí úplně opačně. Už mě napadlo i to, že je to několik různých osob, které mezi sebou nedokáží komunikovat a vyplývá z toho to, že zní jako blbci. Ale to nad tím přemýšlím asi až moc složitě a je to prostě jenom ubožáček, který je neschopný blog.cz dobře vést. Protože kdyby ho vedl dobře, tak tolik lidi neodchází jinam. To mi nikdo nevymluví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za komentář, moc mě potěšil. :)
      Bez tebe bych ani nevěděla, co se stalo na blogu AK. Že to způsobila já svými scénami?
      Takže nejsem jediná, koho napadlo, že Standa není opravdový, to jsem ráda.
      Ještě nevím, jestli doopravdy odcházím, jsem na blog.cz jako doma, blog mám přes devět let. Na druhou stranu se mi tam delší dobu nelíbilo (právě kvůli Standy), a teď, když došlo i na mě... nemyslím jen to vymazáni z AK, ale i způsob, jakým mi to vysvětlil atd. Zas si ale i říkám, že možná chtějí mého odchodu dosáhnout - v tom případě bych jim tu radost neudělala. :D

      Vymazat
  2. Kruci, holka, Ty mi budeš chybět...
    Tuhle adresu mi naštěstí dala Víla, takže Tě neztratím úplně :-)
    Neříkám, že jsem k Tobě chodila úpně pravidelně, ale z toho houfu pipinek jsi kouzelně vystupovala a jak jsem viděla Tvoje jméno, četla jsem a s radostí :-)
    No a navíc teď máme něco společného.
    Já třeba byla odejita už v prosinci, asi na základě článku o chybách...
    A než abych se ptala, proč jsem vyhozená, raději jsem si dovolila publikovat další článek: http://baruschkasf.blog.cz/1612/jsem-si-otevrela-hubu.
    Hele, já nevím, jestli je Standa dvojí, z mého pohledu to je namyšlený blb, který dostal do rukou příliš velkou moc...
    Je to člověk, který si v klidu dovolí zveřejnit seznam SVÝCH oblíbenců a ještě připíše, že z nich si volí na titulku.
    Nějak pozapomněl, že to není JEHO blogová stránka, ale veřejná...
    Že to, co dělá, nedělá pro sebe, ale pro ostatní.
    Nevím, co je na Tvých článcích nezajímavého.
    Stejně jako jsem nepochopila, v čem psala nezajímavě Kočkomilka, když měla tolik čtenářů...
    Jen se to asi přestalo líbit Standovi, no :-)
    Obávám se, že kdybych se na důvod mého vyhazovu zeptala já, taky bych se dozvěděla, že píšu nezajímavě :-)
    Jsem ráda, že jsem se nezeptala... Měla bych depky :-)
    Už proto, že já tam příliš dlouho nebyla :-) Vlastně ani ne rok :-)
    A jdu si Tě uložit k oblíbeným, teď už Tě na titulce asi nenajdu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se cítím tak dobře! Nejen, že mám čtenáře, oni si dokonce předávají novou adresu! Nedovedeš si představit, jak mě to potěšilo. :) Ano, vím, že jsi mě četla, občas jsi zanechala pěkný komentář a není to žádná krátkodobá záležitost. :) Já to mám s navštěvováním tebe tak nějak podobně...
      Z autorského klubu jsou opravdu vyřazováni ti nejlepší, moc mě to mrzí. :( Asi fakt není o co stát. Nechápu, jak o členství může rozhodovat jediný člověk!
      Jestli je jenom jeden, tak je to doopravdy blb a ta moc mu nějak stoupla do hlavy.
      Baruschko, i ty píšeš nezajímavě, ještě jsem u tebe nenašla žádnou recenzi kosmetiky ani nezveřejňuješ své outfity! To si opravdu myslíš, že by o tvůj blog měl mít někdo zájem? Haha, to je samozřejmě vtip. Já si u tebe počtu ráda, i když nechodím často, jak jsem už psala.
      Na titulce bohužel nebudu, co naplat. :( Snad si i tak udržím nějaké věrné čtenáře. :)

      Vymazat
  3. Oukej, že je Autorský klub poněkud pochybná věc, to jsem si už všimla, ale... cožetoprosím? Dost často tam vídám články o ničem, pořád se tam točí stejní autoři - proč to u tebe vadí, to nepobírám. Osobně nevidím problém v tom potkat na hlavní stránce dvakrát týdně tvůj článek, protože vím, že za něco stojí. Nota bene když můžu třikrát týdně potkat v článku týdne šílence, který věří, že nás přes naše kreditní karty ovládají západní mocnosti.
    Každopádně já si k tobě najdu cestu tak jako tak, ať budeš na blog.cz nebo tady. :)
    P.S. Tohle je ten článek, kvůli kterému ti pozastavili blog? Jasně, asi to určitým lidem není příjemný číst, ale o tom holt svoboda projevu je, ne?
    Zrovna se učím na zkoušku z české literatury 2. poloviny 20. století a přiřazuju si tě do chlívečku "zakázaní autoři", chceš? :D Máš tři možnosti: začít psát budovatelský romány (a tím přestat být zakázaná), odejít do zahraničí a publikovat tam (Kundera styl) anebo publikovat tady v samizdatu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AK je hooodně pochybná věc. Své články považuju lepší než na spoustu jiných, které se tam objevují. A myslím, že jiní členové AK píšou i trochu častěji než já... :D Ale víš jak, když mě tam Standa nechce, tak mě tam prostě nechce, přes to nejede vlak.

      Děkuji, budu moc ráda, když mě budeš číst!

      Ano, toto je článek, kvůli kterému mi pozastavili blog. Jde asi především o tu překopírovanou zprávu. Co mi nejde do hlavy je rychlost, jakou to provedli. Článek si vůbec nikdo nestihl přečíst! Mám podezření, že Standa každých pět minut aktualizoval můj blog, jestli jsem náhodou něco nezveřejnila...

      Na samizdat jsem taky myslela. :D Hlavně když jsem článek zveřejnila tady a odkaz vesele rozesílala... :D

      Vymazat
    2. Podle všeho Sulc nemusí dělat vůbec nic - někdo už kdysi zmínil, že v systému jsou zadána určitá slova (např. jméno) - a to ho pak okamžitě upozorní... A když zrovna sedí u PC, rychlost může být obrovská...

      Já mu taky ležím v žaludku, mj. proto. že jeho chování dost komentuju a navíc ve 2 článcích píšu o poměrech na Blog.cz, přičemž ten starší, kde srovnávám Blogger a Blog.cz, je na 2.-3. místě na Google (podle pořadí slov) - což se mu určitě nelíbí. ;-)

      Nemohla jsem se dlouho rozhoupat k odchodu na Blogspot, ale to, jak se to na Blog.cz vede, mě fakt nenechává chladnou a postupně si zkopíruju všechny články, aby to bylo na 1 místě.

      Huspenina má prostě rád totalitu, na tom se nic nezmění. :-)

      Vymazat
    3. ... Že publikovat v samizdatu :) :) Jestli nemá Standomluv od Novy nařízené Blog.cz nějak nenápadně zničit, aby měli klid :) . Zrovna jsem četla rozhovor s bývalým ředitelem Jyxa Michalem Illichem z roku někdy 2007 nebo 2009 (bývalí majitelé Blog.cz), a tam psal, že měsíční provoz Blog.cz stojí 230 000 Kč. To se už nedivím, že Standa tak řve, co se týká AdBlocku :) :)

      Vymazat
  4. Haha, to není vůbec špatná teorie s tou fiktivní osobou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo!
      Nějak nemůžu uvěřit tomu, že by někdo takový existoval doopravdy. :D

      Vymazat
  5. Páni... Nevím, co na to říct. Standu prakticky neznám, a proto nemám jakýkoliv důvod Ti nevěřit. Teď alespoň vím, že si o něm nemám dělat iluze...

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně takhle jsem u něho před lety dopadl já. Často jsem taky otiskoval články a byl jsem populární, protože jsem měl denně stovky návštěv a hodně komentářů... A najednou jsem bez vysvětlení z AK jeho přičiněním vypadl. Na rozdíl od tebe jsem neměl zájem s ním mluvit ani se ho doprošovat. Je mi teď mnohem, jako řadový člen, líp, protože se nemusím nějakými jeho směrnicemi omezovat a může mi být prostě ukradený. Je magor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímalo mě, proč jsem pryč. Tvůj postoj chápu. Já si svůj prostor vytvořím tady. Bude mi lépe.

      Vymazat
  7. Heh, jop, na Lotty a následnou akci si pamatuji. Někdy mi přijde, že si toho pamatuju překvapivě mnoho na to, že mě skoro nikdo z blogerů nezná :D

    Že by jako Standa vystupovalo víc různých lidí, mě tedy nikdy nenapadlo, i když to, co popisuješ, by tomu odpovídalo skvěle. Na druhou stranu, Standovi pomalu nevěřím ani nos mezi očima. Za sebe jsem nad ním zlomila hůl, když ze dne na den zmizela půlka komentářů pod anketou, jestli může být velká návštěvnost nežádoucí. A předtím to byly různé sebestředné poznámky v článcích; nesmyslné titulky k článkům na hlavní stránce; smazání klubových článků, kde správci rubrik naznačili, že Klub skončí; ... (Ostatně, to, co se stalo s blogem AK, je úplně stejná kategorie. Přeci ještě před pár dny byl na blogu seznam členů a kompletní historie přihlášek. Teď tam nejsou, ale že by se někde objevil nějaký komentář či slůvko vysvětlení, to ne.)

    Karry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je tvé jméno povědomé! Nevedla jsi rubriku na AK?
      Z blogu AK teď všechno zmizlo, asi jsem moc rozbouřila vody. :D Standa mi napsal dlouhou zprávu, pak ještě jednu mnohem delší a přesvědčil mě, že je ještě horší, než jsem si kdy myslela. Nejvíc mě fascinuje jeho schopnost úplně všechno překroutit v něco jiného...
      O vymazávání komentářů bych taky měla co říct...

      Vymazat
    2. Nevedla, ale prvních pár písmenek jsem pravidelně přispívala do Hudební abecedy, teoreticky může být povědomé odtamtud. A zas občas nějaký ten komentář na něčím blogu utrousím :)

      Vymazat
    3. Aha, to je možné.
      Je pěkné slyšet o někom, kdo na blogu něco pamatuje. :)

      Vymazat
  8. No, to jsi mi tedy dala! Já mám blog od r. 2008 a asi za půl roku mne přijali do AK. Píší hodně často a tak už abych se taky pomalu chystala na vyhazov? Uvidíme, ale svět se nezboří bez AK, ne? Budeme k tobě chodit sem a je to, jen si tě musím někam uložit. Tak hodně štěstí na jiném působišti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět se naštěstí nezboří. Jen jsem... ani nevím, jestli zklamaná nebo naštvaná. Je to směs divných pocitů. Děkuji ti za komentář. :) Těším se tady na tebe!

      Vymazat
  9. Autorský klub byl k 31. 12. 2014 ukončen -_- wtf? Co se zase děje? Zrovna u tebe bych teda vyhazov vůbec nečekala a je to smutné. O S. nemůžu říct ani jedniné pěkné slovo, to že je to nafoukoný nabubřelý egoista, víme všichni. Hraje si na inteligentní kapacitu a přitom sotva dostudoval bakaláře na socce. Ale proč musí bořit i to, co bylo na blog.cz jednou z mála dobrých věcí? Sama nevím, co budu dělat, až AK skončí. Blog.cz nijak extrémně v oblibě nemám, na titulní stránce jsou už povětšinou jen články typu Bravíčko, ale je fakt, že díky přednímu výpisu článku píšu a má to i odezvu. Blog mám víceméně anonymní a nikde ho nepropaguju. Mám strach, že když se přesunu jinam, celé mé psaní skončí... Tobě hodně štěstí s blogspotem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem si taky myslela, že to bez blog.cz nemá cenu, teď ale zase cítím, že to má cenu všude jinde než tam. :D Ozvalo se mi tady dost čtenářů, což mě moc potěšilo.
      Tak ti držím palce, abys v AK zůstala co nejdéle, ačkoli nevím, s kým mám čest. :D

      Vymazat
  10. No, znalosti z googlování se hodí:

    Pokud někoho zajímá jak vypadal seznam členů Autorského klubu (tak jak ho Google zachytil dne 6.1.), ještě pár dní bude možno využít cache na Google (brzy si to ale Google načte znovu a zmizí to):
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Vb6r_Qosy7UJ:klub.blog.cz/0907/seznam-clenu+&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=us&client=firefox-b

    V Mozille se to musí HNED stopnout (načítá se to dokola a při druhém načtení zmizí), na Opeře to ale drží. Stejně se v archivu dají vyhledat pomocí operátoru cache i jiné stránky, které zmizí (pokud je tedy Google stačí zachytit).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, šestého ledna jsem ještě byla členka AK!
      Teeeda ale máš dobré znalosti. Na to bych v životě nepřišla. :D

      Vymazat
    2. Napsala jsem teď obsáhlý článek o Googlování, chtěla jsem si ulehčit práci. :-) Na téhle adrese jsem shrnula všechny svoje poznatky o googlování na 12 stranách v pdf (1,11 MB), protože to NIKDE není aktuální (tím, že jeden opisuje od druhého):

      http://files.obsah-jodu-v-potravinach.webnode.cz/200000035-a9833aa7b0/Jak%20hledat%20na%20Google,%20pokro%C4%8Dil%C3%A9%20vyhled%C3%A1v%C3%A1n%C3%AD-web.pdf

      Už několikrát se mi to hodilo, doporučuji si to nejen přečíst, ale hlavně vyzkoušet (všude jsou hypertextové odkazy). Je to ode mě vlastně reklama, takže se nebudu zlobit, když to smažeš. :-)



      Vymazat
    3. Ne, to určitě mazat nebudu! Pročtu si to, až se budu někdy nudit ve vlaku. :)

      Vymazat
  11. Možná má Standa žárlivou přítelkyni, která se mu občas dostane na PC a dělá tam pekla. A žárlila, že s tebou chtěl jít na kafe. Když zjistila, že po nějaké době na tu Káju nezapomněl, čte její články a dokonce dotyčná je členkou AK, musela s tím něco udělat!

    Any

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky zajímavá myšlenka. :D

      Vymazat
  12. Že by byl Standa víckrát mě doteď nenapadlo :) . V každém případě, mimo Blog.cz se dýchá rozhodně líp :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu! Sice se tady teprve rozkoukávám, ale jsem spokojená.

      Vymazat
  13. Děkuji Kájínko za diplomku, ale máš tam menší chybičku. :-*

    K hlavní náplni článku: nestačím se divit, jaké nesmyslné argumenty Standa předhazuje. -_-

    Věřím teorii dvou tváří. Co vím, tak s blogerkama se určitě setkává (min. jedna by mi to mohla potvrdit). S. nelze v ničem věřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakou chybičku? :-O
      Joo, perfektní argumenty. :D Nejlepší pak byly jeho nekonečně dlouhé maily, ve kterých překrucoval každé moje slovo...
      Já už mu nevěřím ani jméno.

      Vymazat
    2. Aha, husté, toho jsem si vůbec nevšimla. :D :D Snad s tím dokážeš žít.

      Vymazat
    3. Jsi hnusná. :-D Za ten čas, co tady píšeš, si to mohla dávno opravit. :-D

      Vymazat
    4. Jestliže si ten diplom hodláš zarámovat a pověsit nad postel, s radostí to opravím. Pak budu ovšem vyžadovat foto dokumentaci!

      Vymazat
  14. Haha... tak to je úplně šílený a ještě šílenější než před pár lety. Takový totalitní systém vedení AK, blogu vůbec... nějak nemám slov. Nejhorší je, že ať jde o blbý blogísek, spravedlnosti se člověk prostě nedovolá. Ještě horší je, že ač nejde vlastně o nic, tak někdo má tu sílu vymýšlet tenhle šílený systém cenzury, demagogie a popírání a vyhazovat lidi z klubu, který je vlastně už dva roky ukončený. Buď jde o dvě osoby, nebo má schizofrenii.
    ESKO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama, kdo ho tak vidí. :D

      Vymazat
  15. Jo jo, nechod Kajo s pany na led a s psychopaty na kafe. Stanik je magor odjakziva a kdyz jsem videl v diskusi ten tvuj zvaci komentar, tak jsem si bohuzel neco nepekneho o tobe pomyslel. Promin. Jinak blogspot uprimne nesnasim, nejde psat neregistrovany pod prezdivkou, vzdy to ihned po napsani zmizi. Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč nepěkného?
      Díky za mail, nenapadlo mě koukat do spamu... Byl tam ale jen tento komentář.

      Vymazat
  16. Tak nevím, co si mám myslet: Chtěla jsem reagovat na jeden lehce nesouhlasný komentář (chodí mně i každému, kdo chce, do mailu v plném znění) - a komentář tu není... Zmizí tehle taky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co myslíš, nějaký komentář tady? Já jsem nic nemazala. :-O

      Vymazat
    2. Vtipný, dávala jsem refresh - a Tvůj komentář neviděla (hledala jsem pomocí CTRL + F, takže přehlídnout ho nešlo (přesná slova jsem znala z mailu).

      A teď tu je. A možná tu najdu i ten zmizelý komentář?
      Tak ne, ten tu stále není. To ve mně začíná budit nedůvěru ke komentářům na Blogspotu...

      Vymazat
    3. Tak jeden komentář byl ve spamu.

      Vymazat
  17. Díky za reakci, Kájo, věřím Ti.
    Něco je špatně s komentáři - teď tady ten TVŮJ, NA KTERÝ REAGUJI, NEVIDÍM (obsah znám díky výpisu z mailu).

    Ten zmizelý komentářník si taky stěžoval, že mu mizí komentáře pod přezdívkou... Proto jsem svůj předchozí komentář schválně napsala bez přihlášení (ale u přezdívky mám adresu, což možná pro systém není totéž). Jsem z toho jelen. Tak to jen, abys věděla. Dej si výpis komentářů ("Chci zasílat oznámení") - a třeba tu chybu taky uvidíš... Evidentně se to ale neděje vždy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by to tu nebylo dokonalé? :-O

      Vymazat
    2. No, uvidíme... Taky jsem si myslela, že to tu JE dokonalé. :D
      Hezkej víkend. :-)

      Vymazat
  18. Test komentu, kdyžtak smazat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jo, nepoužívat anonymní, ale přezdívku a odkaz. Jen ta antirobotí ochrana je nepříjemná.

      Vymazat
  19. Tohle je rozhodně dost zajímavý počtení.
    Standa je přinejmenším dost zajímavej hlavní admin stránek. Spousta jeho kroků je dost nevysvětlitelnejch, pokud teda nepřipustíme právě tu možnost absolutně rozdvojené osobnosti. Možná je jen opilej mocí, kdo ví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doufám, že z něho nikdy nebude prezident. :D

      Vymazat
  20. S.R.je mladý,docela pohledný muž,jeden čas při jedné akci křtu knížky jedné z blogerek jeho fotky nebyly žádným tajemstvím. Je jeden a je svůj, jako každý muž. Má na každého svůj, jenom "svůj" metr.
    Když jsem byla odejita z AK bez udání důvodu, slušně jsem mu napsala 3 meily proč se tak stalo, neodpověděl. To ty jsi lepší, zřejmě ti odpověděl i z důvodu, že jste měli spolu mít "rande".:-)
    Jeho důvody k tvému vyloučení..., hm pročpak se nevztahují i na jiné blogerky, které na rozdíl od tebe publikují denně, či obden a obsah jejich sdělení je víc než o ničem.
    Jsou tu blogeři, jeho oblíbenci, kteří jsou na Blogu cz. o hodně déle než ty, o hodně, publikují víc než často a jak jsem psala, kvalita nulová. Přesto zůstávají v AK a důvody pro které Tebe vyhodil, u nich neplatí.
    Já jsem se dozvěděla z jiného blogu, který byl také odejit, a kde autor blogu uvedl v plném znění mail S.R., že nemá rád Literární blogy a do AK prostě podle něj nepatří.
    Tak to tam napsal.
    Proč to nenapsal přímo mně, když mám Literární blog, dodnes nechápu.
    Nicméně, už to neřeším.
    On je tu šéf, on je tu hlavní a může si vyhodit koho chce a kdy chce.
    Je to jen jeho rozhodnutí.
    A Kájo..., buď si jistá, že je to jen jeden Standa, jak jsem psala pohledný, mladý muž, jen... "i muži mají někdy své dny" a tak to prostě ber!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady šéf není. Tady na mě nemůže.
      Pohledný mladý muž? Tak v tom případě mám asi radši staré a škaredé, hlavně když jsou hodní. :D
      Nemá rád literární blogy, no to je taky pěkný důvod.
      I muži mají své dny? No, připadá mi, že se mužské dny projevují mnohem hůř než dámské... :D
      Metr má asi na každého blogera speciální a mám pocit, že je průběžně mění... Možná je mi moje vysvětlení o více lidech sympatičtější než toto... :D
      Ach jo, tolik vychlamaných smajlů, že se nestydím...

      Vymazat
    2. Jsi fajn děvče, buď ráda, že se to rande nakonec neuskutečnilo. Kdo ví, zda-li by jsi pak těch vychlamaných smajlů nemusela použít ještě víc!:-)

      Vymazat
    3. Jsem ráda. :) To, co jsem v době, kdy by rande bylo, zažila, stálo za to. Mám dalších pár let co vyprávět.

      https://kajajaja.blogspot.cz/2017/01/jak-jsem-si-sla-v-praze-zabehat.html

      Vymazat
    4. Nebylo by lepsi aby to na blogu vedla pohledna holka? :D

      Vymazat
    5. Bylo. Však jsem se taky ptala, jak je možné vetřít se na něčí místo... Potřebuju najít v Praze nějakou dobrou práci... :D

      Vymazat
  21. Tak fotka pana sefa tajna neni: https://cz.linkedin.com/in/stanislav-rulc-276255132

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýývole :) :) Že to nedá na Srdce blogu - ženské by ho sežraly :) Se nedivím, že s ním chce tolik blogerek na kafe - a to ještě nevědí, jak Standa vypadá :) :)

      Vymazat
    2. No... mě by to spíš odpudilo. :D

      Vymazat
  22. Kájo, já bych nějakýho Standu neřešila, zdá se, že svou práci bere nějak moc vážně. Ono je to takové úsměvné tahat se o nějaký Autorský klub někde na internetu. Přijde mi to jako taková hra, tohle prostě není reálný život. Já bych to brala s nadhledem. Na Blogspotu je to lepší a rozhodně máš větší jistotu, že ta doména třeba nezanikne, nebo dokonce že ti někdo náhodou nezruší blog. Jinak se Standou jsem taky kdysi před pěti lety měla co dočinění. Tuším, že mi tehdy napsal úplně nejdelší mail ze všech lidí, co mi kdy psali, a asi ho do této doby ani nikdo nepřekonal :-D Myslím si, že neví, co se životem, proto dělá takové věci.
    Ať se ti tu líbí :-) Tvoje dávná spřátelená blogerka At (snad si na mě vzpomínáš :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si ještě vzpomínám, měla jsem ho i v přátelích na FB. A jednou jsem napsala nějaký status ve smyslu, že bych tu Novu nejradši zrušila a on si mě kvůli tomu vymazal z přátel :-DD

      Vymazat
    2. To ještě abych na tebe zapomněla, to přece nejde!

      Vymazat
    3. No a jinak... neřeším tolik Autorský klub, jako Standův přístup.
      A na FB v přátelích bych ho teda mít nechtěla. :D Tomu vymazání se vůbec nedivím.

      Vymazat
  23. Tak Stanik skoncil, muzes se vratit na blog.cz. Je lepsi. Aspon na komentare.

    OdpovědětVymazat
  24. Prostě... Stanislav. 1.3 je to rok, co jedu na blogspotu a nelituju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu jsem měsíc a taky zatím nelituju. :D Spíš si to užívám.

      Vymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.