31. května 2017

Botanická zahrada

Minulý víkend jsem opět byla v Praze. Navštívili jsme botanickou zahradu. Téměř dva měsíce tam byli k vidění nádherní exotičtí motýli. Přece jsme si je nemohli nechat ujít! V článku najdete fotky z botanické a kratší deníčkový zápis. Povyprávím vám o dlouhém čekání na muže způsobeném vlastní vinou.



Do Prahy jsem přijela před druhou hodinou. Muž mi nemohl přijít naproti, bylo brzo i na pražskou pracovní morálku. Musela jsem vyzvednout já jeho. Bohužel se mi vybil mobil. Ve vlaku nefungovala wifi, takže jsem nemohla komunikovat ani prostřednictvím notebooku. Nezbylo než doufat ve šťastné shledání a k mužově práci jet na slepo.

Ano, vím, že jsem mohla poprosit paní na vrátnici, aby mi ho zavolala. Něco takového je ovšem nad mé schopnosti, obzvlášť po podzimním zážitku. (Četli jste článek Jak jsem si šla v Praze zaběhat?) Zkrátka a dobře stála jsem venku a doufala, že mě muž najde. Vždyť přece ví, v kolik přibližně dorazím.

Čekalo se mi docela dobře. Kolem se pořád něco dělo, měla jsem co sledovat. Jen jsem byla trochu nervózní, jestli muž třeba nezmizel nějakým jiným vchodem a nehledá mě po městě.

Naštěstí byl pořád v práci. Po čase jsem mu začala chybět a napadlo ho vyjít ven.

,,Jak dlouho tu stojíš?"
,,Nevím. Jízdenku jsem cvakla ve 13:50."

Muž mi neřekl, kolik času přesně uplynulo, ale z jeho údivu soudím, že ho uplynulo asi docela dost. Ani mi to nepřišlo. Proto si zapamatujte: Bez hodinek se čeká lépe!


Teď už slibované fotky.

Botanicka zahrada mě překvapila. Věděla jsem, že je velká, ale tak obrovskou jsem si ji nepředstavovala.










V neděli jsme byli běhat a pomáhat útulkům. Četli jste o tom článek? :)

Kája

14 komentářů:

  1. Jé, botanická zahrada :D tam jsme byli kdysi se školou a vím, že v jednom oddělení byla simulace deštného pralesa a spolužák odtamtud vyšel celý promočený a málem ho nepustili do autobusu :D jinak super fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až tak byl mokrý? 😁 Mně se kvůli vlkosti špatně fotilo, motýlci se schovávali do mlhy.

      Vymazat
  2. Krásne fotografie, tiež by som ju rada videla aj rozkvitnutú. Bola som tam len raz a aj to s krížikom po funuse :(

    LM

    OdpovědětVymazat
  3. Ti motýlci jsou krásní! Když jsme s žumem výletovali po Floridě, byli jsme na Key Westu v "motýlárně" - tam bylo nádherných motýlů! Jinak na Key Westu vlastně nic moc není (kromě Hemingwayova domu, který byl zavřený), ale motýlci byli krásní. :)
    Jinak asi bych si taky žuma zavolat nedala. Když jsem pro něj dřív semtam zajela do staré práce, stála jsem na chodníku proti té budově, dokud nevyšel, protože jsem se chtěla vyhnout kontaktu s cizími lidmi. :D

    OdpovědětVymazat
  4. To byla zahrada v Praze-Troji? Motýli jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj nádherné fotky. Nechápem, ako sa ti tak krásne fotky mohlo podariť spraviť. Mne sa veľmi páči ten motýľ ktorý je tyrkysovej farby, a vôbec som takého ešte nevidela. Musím pochváliť. :+ článok sa mi veľmi páči a keď.budem raz v českú, budem vedieť kam ísť pozrieť. Ďakujem

    Www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :). V Botanické zahradě jsem také byla, ale ne v Praze.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky... Asi v příští návštěvě Prahy omrknu i Botanickou zahradu, kde jsem nikdy nebyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omrkni, ale počítej s tím, že to vyžaduje hodně času. ;)

      Vymazat
  8. V botanické zahradě v Praze jsem byl několikrát, ale to už je několik let zpátky, a nikdy jsem tam nebyla na expozici s motýlama. Ale v blízké době chci nějakou tu botanickou zahradu taky navštívit - i když nevím, jestli se dostanu zrovna do Prahy.

    OdpovědětVymazat

Vítám všechny komentáře. :) Chtěla bych poprosit autory z anonymních účtů, aby alespoň na konec komentáře napsali svou přezdívku, ať vím, s kým mám čest. Děkuji za pochopení.